26 kwietnia 2014

Ohayo ♥ #1

Ohayo!
Witam serdecznie na moim blogu. Nie wiem od czego zacząć tego posta, bo dawno nie pisałam.
Może najpierw się przedstawię.
Nie lubię mojego imienia, więc go tutaj nie podam. Można się do mnie zwracać Kyandi (po japońsku cukierek).
 
Mam 13 lat, mieszkam w Polsce w województwie opolskim. Jestem Otaku, czyli osobą interesującą się kulturą Japonii, kochającą Anime, Mangę...  Nienawidzę One Direction, Justina Biebera i Dawida Kwiatkowskiego. 
Uwielbiam styl Pastel Goth ♥ (jak już pewnie zauważyłeś/łaś)


Wbrew pozorom, jestem nieśmiała, lecz lubię poznawać ludzi w internecie. Moimi ulubionymi kolorami są fioletowy, niebieski, czarny i różowy (owszem, mówię serio). Moje ulubione Anime to Fairy Tail, a Manga to Death Note i Toradora! 

Nie lubię wrzucać swoich zdjęć do sieci, więc tutaj nie będzie ich zbyt wiele. Jeżeli nie lubisz blogów, na których blogerka nie ujawnia swej facjaty, to tam na górze jest taki czerwony krzyżyk :)


Uwielbiam motyw Kucyków Pony, chociaż nigdy w życiu nie oglądałam tej bajki. Żeby mnie zdenerwować, wystarczy przy mnie powiedzieć coś, co obraża Japonię, lub że Anime to chińskie bajeczki. 
Słucham metalu i rocka (zaskoczeni?), zdarza się również j-rock ;w; kocham azjatyckie dupeczki (jak bardzo źle to brzmi?)

Ja sie juz zegnam. W komentarzach zadawajcie mi pytania, odpowiem na nie ;3
Sayonara~!

ASK // TUMBLR // FACEBOOK

1 komentarz:

  1. O boże. zapowiada się świetny blog ! uwielbiam oglądać anime, czytać mangi, też słucham k-popu, a styl pastel goth jest cudowny ! *O*

    http://cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy komentarz ♥
Nie piszcie ''osberwacja za obserwacje'' albo ''obserwujemy?'' bo taki komentarz nie zostanie opublikowany! Nie zgadzam sie na spamowanie.
Zabraniam kopiowania i rozpowszechniania tresci z mojego bloga!
Hejterom takze dziekuje, gdy hejtujecie czuje sie popularna ♥